Home

Mam ponad 30 lat i przeszło 14 lat doświadczenia w branży internetowej oraz 20 lat w branży historycznej 🙂 Pracowałem po stronie agencji jako account manager, dyrektor sprzedaży, project manager, szef działu operacyjnego. Teraz stoję po stronie klienta koordynując projekty i kanał digital w kilkudziesięciu krajach. Staram się traktować agencje tak jak sam chciałem być traktowany będąc po tamtej stronie.

Veetex

Veetex

Fan biegania, kiedyś harcerz, karateka i wspinacz halowy. Dawniej fan ASG i „military survival”. Podczas tej przygody „otarłem” się o chłopaków z oddziałów specjalnych. Byłem tez w OS Organizacji Strzelec. Wiem co oznacza CQB, dynamiczne strzelanie i raczej nie zrobię sobie krzywdy na strzelnicy. Nurek z ponad 100 nurkowaniami w różnych strefach klimatycznych. Certyfikaty CMAS. Prowadziłem grupy nurkowe w Polsce. Zaliczyłem 4 wypadki pod wodą; na szczęście wszyscy przeżyli. Do jednego z najciekawszych doświadczeń życiowych zaliczam trekking w Północnej Szwecji w marcu i spanie przy – 25 C w namiocie.

Dodatkowo certyfikowany naprowadzacz helikopterów (w sumie to najśmieszniejszy certyfikat jaki posiadam). Prywatnie mąż, właściciel dwóch adoptowanych kotów, Warszawiak w drugim pokoleniu z korzeniami w dawnych województwach Lubelskim i Włodzimierskim. Gotuję, żona twierdzi, że wyśmienicie.

Skomentuj

